piątek, 20 maja 2016

Freeform crochet

  Witajcie :) 
  
    Już jakiś czas temu wpadły mi w oko prace z nurtu freeform crochet. Oooo i bardzo mi się spodobały :) kolorystyka plus faktura :) coś niesamowitego :) 
   Oczywiście próbowałam coś robić , no bo skoro ogranicza mnie tylko moja własna wyobraźnia ? to cóż stoi na przeszkodzie ? Otóż stoi - brak umiejętności ;)  
 To ma być FREE z założenia - zgoda - ale stosuje się tam schematy ,które są znakami rozpoznawczymi. Listki ,spirale , takie tłuste gąsieniczki ;) kulki :) 

Tu gąsieniczka krok po kroku

Element po elemencie powstają tak baśniowe dzieła ,że chciałoby się napisać : za siedmioma górami .....za siedmioma lasami.... Dzieła te mówią same za siebie :) a ja pokaże Wam gdzie można podziwiać i co :) 

Artystka : Koliber sprzedająca swoje prace TUTAJ i z tej strony pochodzi to foto.


 Artystka : Handmadestreet101 również na www.unikalni.pl   oraz na Facebooku.

 Oraz foto ze strony http://www.handverkarna.se/garn-i-konstnarlig-form/ , do której zaprowadził mnie ukochany PINTEREST ;) 
  

Jako ,że oczywiście można tworzyć w ten sposób czapki, szaliki, torebki , narzuty i biżuterię chciałabym zapytać Lady witch crochet , Szydełkowa Pasja Kaśki  , co Wy  na to ??? :)  Dacie się skusić?  Spróbujecie? 

źródło Flickr 

źródło zdjęcia

  A na końcu moja wypocinka - przy której muszę stwierdzić : trening czyni mistrza - chociaż do tytułu mistrza daaaaalekaaaa  drooooga. Oraz stwierdzam - to wcale nie takie proste !! 


Pozdrawiam Was gorąco :) 




1 komentarz: