środa, 7 czerwca 2017

Liebster award cd zapraszam

     Witam Was ponownie ;) 

Okazało się ,że otrzymałam jeszcze jedną nominację od Margotki Em z http://grandmothermartha.blogspot.com/  
Pięknie dziękuję :)

Oto zestaw pytań :
1. Kto Cię zainspirował do utworzenia bloga?
2. Twoja najważniejsza zaleta?
3. Czym interesujesz się poza tematyką bloga?
4. Czy masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego?
5. Co cenisz u ludzi?
6. Czego nie tolerujesz?
7. Twoja ulubiona piosenka?
8. Gdzie spędzasz najczęściej wakacje?
9. Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
10. Okazuje się, że na koncie masz milion złotych co z nimi robisz?
11. Twoja ulubiona potrawa?

1. kto mnie zainspirował ? 
Jola http://starykolowrotek.blogspot.com/
Dominika http://dominikabojrczuk.blogspot.com/

2. w pierwszej chwili ... yyy mam jakieś ?
Lubię ludzi , lubię im sprawiać przyjemność, lubię wysłuchać , lubię z nimi być :) co nie przeszkadza mi być jak rottweiler przy zetknięciu z ludzką głupotą.

3. Polską fantastyką :) którą kocham niezmiernie.

4.Kota - Rudolfa Białe Skarpety i  16 patyczaków rogatych - wszystkie mają na imię Marian.

5.Szczerość. Bezpruderyjność.

6.głupoty.....bezmyślności
 
7.co rusz jakaś inna ;) Ostatnio słucham repertuaru Artura Andrusa i Andrzeja Zauchy

8.nie mam stałego miejsca .... pięknie jest w Polsce :) Bieszczady lubię i Bałtyk również

9. Wracałam z kina z moim bratem w Gdańsku Oliwie i złapało nas giga oberwanie chmury. Brat niósł mnie na rękach bo wody zrobiło się po kostki :)

10. mniej więcej  to samo co Margotka Em :) dzielę się, wydaję i inwestuję :)

11. Jestem wszystkożerna i łakoma .
      hmmm np.makaron z serem i masełkiem lubię
      tudzież inne wykwintne potrawy ;)

Pozdrawiam Was gorąco  <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz