poniedziałek, 5 czerwca 2017

Liebster award




Witajcie :) 
Otrzymałam nominację do zabawy od Kasi tworzącej http://ladywithcrochet.blogspot.com/

Na czym polega cały myk - kopiuj ,wklej :)


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem".

Miałam sprzątać , dobrze , że Potomek śpi .... :) 
Zaczynam :)

1. Od kiedy prowadzę bloga i co było powodem założenia ? 
Od 10 stycznia 2016
Dzięki : Mojej Jolince 
Dzięki :  Mojej Niki

2.Dlaczego akurat szydełkowanie (lub inny rodzaj rękodzieła )?
Szydełkowanie okazało się : prostsze, oczka nie spadają z drutów, można z niego zrobić wszystko ;)

3.Czy ktoś w Twojej rodzinie zajmował się rękodziełem ?
Tak. Moja Mama - tworzyła cuda na drutach :)

4.Kawa czy herbata ?
Kawa :)

5.Jaki jest wg Ciebie najlepszy sposób na relaks ? 
Sen,spacer,szydełko ...:)

6.Ulubiona pora roku i dlaczego ? 
Wiosna, bo wszystko budzi się do życia ( i pyli ;)  ) 

7. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich prac ?
Z głowy. Jak patrzę na włóczkę to ona mi szepta ... :) 
oraz z Pinteresta bez dna :)

8.Jakie jest Twoje niezapomniane wspomnienie z życia ?
hmmm... narodziny Chłopaków sztuk 2 :)

9.Moje hand made z którego jestem najbardziej dumna ?
Ponczo i niebieski kocyk - nie wierzyłam , że podołam :)

10.Ulubiony zapach ? dlaczego  ?
nie mam takowego .. ostatnio używam arabskich perfum w olejkach - są trwałe , wielowarstwowe, oryginalne i wydajne ;) 

11. Ulubiony kwiat ? Dlaczego ?
??? jestem chyba gruboskórna :P  lubię naturę, jej cuda, podziwiam,wzdycham ale jakoś się jednostkowo nie rozczulam ;) podobają mi się kwiaty ogółem .

< Sorki Kasiu za drobną korektę redakcyjną pytań ,ale czas to cenny towar u mnie > 

Moje pytania :

1. Dlaczego tworzysz ?
2. Jaka gama kolorystyczna jest Twoją ulubioną ? 
3. Lubisz wyzwania i nowości ? czy trzymasz się tego co Ci najlepiej wychodzi ?
4. Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga ? 
5. Weźmiesz udział  w Światowym Dniu dziergania w miejscach publicznych ? 
6. Czy lubisz czytać książki , po jakie sięgasz najczęściej ? 
7. Czy masz w domu zapas włóczek ( ile kilo ?? )  czy jesteś wyjątkiem i kupujesz na bieżąco ?
8. Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa ? 
9. Gdzie lubisz spędzać urlop ? 
10. Masz w domu zwierzaka ?  Jak się nazywa ? 
11. Czy lubisz się przytulać ?  

Nominuję :

http://dominikabojrczuk.blogspot.com/

http://starykolowrotek.blogspot.com/

http://szydelkiem-w-wolnej-chwili.blogspot.com/

http://wyzszapulka.blogspot.com/

http://sarenka91.blogspot.ie/


Przepraszam za zamieszanie   z wielkością czcionki , ale jakoś samo mi przeskakiwało  uparcie :)


Pozdrawiam gorąco 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz